Friday, October 9, 2015

Perfume borong alrehab

Salam semua. 

Kita buat Iklan sebentar ye. Siapa pernah dengar perfume alrehab? Jenama yang orang pergi haji je mesti bawak balik. Tak pon ada kawan duduk mekkah madinah bagi Hadiah ke?

Ada takkk? 

Cam gambar atas ni. Yang macam pen tu? Mesti ada kan? Dah kawan bagi, lepas tu habis pulak, takkan nak Mintak lagi pulak. Dah la jauh. 

Jangan risau, sekarang dah ada di malaysia dengan mudahnya! Wowww. Bukan dalam bentuk pen je, ada poket, roll on pon ada. Sesiapa cari perfume alrehab dah ada kat malaysia!

Siapa yang tak pernah try, sila try at least 1, then mesti jadi favorite perfume. This is the normal ARAB perfume yang macam minyak attar tu. Ni perfume setanding eropah tapi dibuat di negara Islam. So in a way kita Boleh support Muslim country kan? Yang penting yakin halal


️Pen Dan poket ni Sama je. Yang beza nye kuantiti. Dan ada bauan pen yang poket akd Dan sebaliknya. Siapa peminat sandra,lovely,Sabaya,️Sultan,secret man, ️Silver,️Choco musk,so sweet Dan banyak lagi. 

Ada 15 jenis bauan pen Dan 19 jenis bauan poket. Boleh ke

INSTAGRAM : alrehabmalaysia 
FACEBOOK: alrehabmalaysia 
BLOG: alrehabmalaysia.blogspot.com

Perfume alrehab secAra borong bawah RM300 sahaja ada 48pcs! Untung sehingga 2 kali ganda. Kalau sesiapa berminat nak berniaga Boleh Terus what's app 0196416966

Mintak senarai bauan alrehab yang ada Dan senarai harga borong sekali. Nak  beli per pc pon Boleh. Nak tau yang mana best seller untuk dijual pon Boleh. Banyak dah peniaga ambil dari alrehab malaysia ni. 

NI I PUNYA BUSINESS HAHA SO APA LAGI MESSAGE CEPAT! Memang I direct Terus dengan company di Jeddah, semua Barang original Dan kita pengedar berdaftar di malaysia. 

No comments: