Sunday, February 1, 2009

setengah hari bersama mereka

yesterday not in good mood,gile2 ah.have a fight wit everyone who make a mess wit me(tapi baek balek pastu),even dalam game pown aku cari gado.luckily they din knoe me..padan muke kena spank sume..hakhak..

cacat kowt aku nih.

ye ah,pagi2 bangun da sakit pewot,then kena tgl ngan my parents(aku yg tanak ikot nanye),then sdey plak umah sunyi.durrh.abang aku kua plak pastu.haish.alone.
gmoku msg lmbt ajak g lunch.sdey lagi coz aku bace msg lmbt.dush dush bella!

abes suda kesedihan part,call my aunt sume2.ask them to fetch me up,at nite de kenduri kat umah mami bani(my aunt to0),tak sanggup oo dok umah sowang smpi malam~kebulur kang.
hakhak.go go go

yup.smpi sane.tak sempat masuk umah lagi kot.jeng jeng jeng~they yelled my name.KAK NABEELA!KAK NABEELA!KAK NABEELA!KAK NABEELA!anak anakku,kan bonda aja jgn jerit2.haha.duhh cover2 ahh cket.famous plak aku kang.haha.maen bola ngan dowang sume smpi busok kowt.smpi jatuh tetonggeng tonggeng sume.but we had fun.sgt!tejerit2 sume.telompat2 sume.gile sume!hahahaha.bella,behave.act like a lady.!ure grown up now.oww.?perlu ke.? myb nex tyme.on nex occasion at nex place.haha.

sum pitcha ive snap.n puteri qadeeja is wajah kesayangan hamba.njoy


dye bawu bangun tdo
puteri qadeeja
bukan salah saya die kutip mknn ats meja
saya tak kurung dye.~die kurung dri sniri.
u want jump.go jump~
balqish busok!
insyira busok jugak~
putera mansis comot
fara prasan comey~
sume prasan
peace slamatkan Gaza.huhu


smpi disini sajalah warkah saya.mau maen game.last game for dis week.haha.
k taddaa.

p/s:sdey gile kena balek penjara da(i mean ostel).haha.menci2.hols da bes wit noting.huhu.n balek ni kena prepare for test yang mongong n report yang menyemak.duhhh..saba2.

1 comment:

cwe said...

best.hehe cute