Saturday, October 3, 2009

perempuan simpanan saya

mendekatkan diri dengan kaum sejenis.huhuhu.die gile.saya berdating besame owang gile.tapi saya sayang die.fatin fatin fatin.btw, before we off, went to fill tank, n sedang saya tatau berangan tentang siapa, d fuel splash out to me.oke.klaka.full stress at d holder, bayangkan byk mane myk.mwahaha.saya berbau minyak.tape a jenama diesel.then hav to buy new shirts,i hav to.tepakse oke.alasan.*sigh.ye a, kuat kowt bau die,kang bemuvie de sesape sesape sesape kat sblh kew.get wat i mean kan.hahahhaha.gelak jaat***n ktowang dapat first clas nye serve,nanye tade pown.pasan jew lbey.order mknn but sudenly die ckp na no sit nanti die anta.baeklah.pesan nugget ngan mineral jew pown.suda suda.









p/s: pengalaman mengajar kite erti kehidupan.pengalaman mengajar kite untuk mengenali diri seniri dan juga owang laen.pengalaman juge mengajar kite mengenali dunia luar dan sekeliling.pengalaman mengajar kite untuk menjadi lebih matang.pengalaman mengajar kite tentang segala galanya.walaupun pengalaman itu pahit untuk diterima. percayelah pengalaman ini yang membantu kite untuk menjadi insan yang berguna dan bahagia.saya percaya pada hukum karma.sangat.

2 comments:

syazwan iniesta said...

huhu....sempat ea termenung time isi minyak...hehe..jarang2 berlaku tu:P

nice story la..njoy readin them!

bella dela rosa said...

thx2:)