Saturday, January 30, 2010

impian tercapai 2010.

tajuk entry macam kau masuk mlm je bella.impian 2009 tercapai.bmw7series.ruma banglo sepoloh bjik.owh tidak.impian saya sekian lame tercapai harinih.jeng jeng.mkn bakar2 ngan stimbot..T_T.sdey gile denga.macam kau dapat sejuta je.suppose plan wit baby g mkn ngan mami,but cancel n mami asked to go snirih,tapi ktowang g kedai sejengkal jew.duhh.

seoul garden.I0I mall.also ade dekat OU.yes!korean style food.setelah agak jeles melihat ramai kawan2 mesti ade gamba pgi makan tempat nih.aku ta pgi2 lagik macam dok kat nun jauh dipedalaman susa sgt na pegi.akhirnye.!sodap!macam maen masak2.sume pown masak sniri.ade stimboat n also bakar2.sory,saya suke panggil bakar2.rm25 per head kowt. :).bebaloi baloi.dok ctu dekat 2 hours kowt.

amek kau sume na jolok tangan skalimereka ni kakak2 saya.saya memang paling kecik.:)
first round nye askem
2nd round nye askem
ni udang memang aku kasi hangit.almaklumlah bella kan suke hanget2!
saye memang ta reti na behave.tape ta kesah.taken da:)
emak aku memang suke baju nih..ahahahaha.tapi....
gamba geli mesti kena ade.T_T.


p/s:must-shud-go.!

No comments: