Sunday, January 17, 2010

name saye bella,name awak?

sesungguhnye entry ini lansung tiada kena mengena dengan tajuk yang ditulis.bahkan saye juge tidak berhasrat untuk menceritakan ape2 didalam entry ini..T_T.

sile jangan bengang dengan saye kerana lagu bengang akim tidak menang pown juara lagu..oww saye suke kerana die sumbung.adoi,peminat beliau jangan marah saye,saye ade hak untuk tidak suke orang same dengan hak orang yang tidak suke saye tanpa sebab an?

babe saye sakit awini...emo sekejap.fud poison..die skt,saye nanges.adoi..orang2 kesayangan saye memang ta bole sakit.ta bole tau..kau ni nabeela na tolak takdir Tuhan ke hape tah.tsk!same seprti mendapat berita emak saye na dioperate kerana ade ketumbuhan tapi ta jadi operate pown saye nanges 3 ari takut nanti doc tu tecakap 'ops' ke mase operat kan da inalillah tuh..bapa saya tidak pulang ke rumah selepas pukul 5 tanpa kabar berita saye da risau takut eksiden.otak saye memang selalu pke benda tahapehape.

owh disebabkan entry saye memperkenalkan name saye,saye ingin meletakkan gmba geli2 saye walaupun macam dirasakan tidak perlu an?

sile tutup mate bahagian sensorrd iniii..



dari dulu smpi skarang saye memang suke gamba inihhh!

1 comment:

aRe_ReEb said...

nk jawab tajuk post nie jap..name saye areeb..hahahha

haha walau xder isi dlm post kli nie..but it can make ur follwrs knw smthg about ur self...

jd nyer jgn asyk pk negatif n yg buruk,,x baek...