Saturday, February 6, 2010

day out with anis muah.

setelah punye la susa na plan jumpe even duduk sekangkang biawak,uhh akhirnye.temetrai suda perjumpaan kali inih.kesayangan mase matrix lepas kau dengan si budus tuh.kau yang kate bukan aku.ahaha.teman seperjuangan ponteng klas.gile jaat.tapi aku salu bangun pagi,kau bangun paling lambat.pastu kau salu mandi ngan budak2 cine.time kaseh sebab datang jumpe i.suke sangat.dulu pown u datang kl jumpe i.suke jugak.i tau u sayang i.ehehe.
suppose plan pg makan dekat seoul,korea tapi tiket flight abes so plan g kat seoul garden je tapi tu pown ta jadi.so alamanda je.yeah go karok lagi.!windu nye jumpe.na cium2 tapi sebab i ade gf so taley lbey2.ops.u pown ade kan.kan.lupe bawak acid sebab na simbah muke u cantek pastu blonde sume rambut pastu pastu ta puas ati.uhh.nah tengok gamba2 sume

p/s:hepi besday dear.arini besday minah nih.aku benci kau seba bf kau kasi kau psp.aku benci kau.nanti kau tido bilik aku lagi aku lenyek muka kau pastu curik kau nye psp pastu aku taruk acid muke kau pastu aku buang dalam lombong.nanti kau datang tido bilik aku lagi eh eh.:).

No comments: