Monday, February 1, 2010

saya ade benda na cerita

saya ade benda na cerita nanye.tapi saya kena stadi.saya perlu stadi.saya perempuan paling malas la sejak masuk u nih.even ade test kol 8 sok pagi tapi malam tu bole cakap,eh tape tdo lagi penting.esok2 la stadi.esok2 kau da fail da la.uhh?bella.mase skolah dulu bole pulak kau bangun kol 3 4 pagi sebab na stadi.skang kau tdo kol 10.T_T.sedey mengenangkan diri sniri.
japg pown ade test kol 8 malam.saya maseh lagi didepan laptop yang terbuka.salu pown memang laptop ade depan tapi tutup la.gile ah,tadi nye test pown malam tadi baru stadi.siyes ta tipu oww.
ye la salu cam tya eyh kau da stadi?blomm oww,aku satu huruf pown ta sentuh lagi.pastuh bile dapat result pastuh gempak mase test,kunun bajet woww budak ni pandai gile oww ta stadi pown dapat high mark.uhh?saye bukan camtu,stadi ke ta stadi ke low gak.kau nih nabeela trok ah doa pelik2.kau stadi dapat ah high mark.gile ke hape.

end.kena stadi.cane na mimpi dapat 4plat plat plat nih..mimpi pown ta lepas tau.

banyak maen oww budak nihha padan muke kau kena geget semut.sakit oww.T_T

No comments: