Monday, February 15, 2010

thesis folder

alhamdulillah didalam laptop usang saya sudah ade folder thesis.
yana aku da ade folder okeh.sudah ade tulis thesis.bukan fyp lagih!
folder thesis sangat la bermakna bagi saya sebab satu kuman pown saya ta start lagi.dengan kehendak dan harapan agar apabila sudah ade folder inih makan,eh maka dengan itu moga2 akan bersemangatlah untuk menaip thesis,amin.

maaf kepada beberapa senior yang saya tipu,katenye sudah siap part 3 tapi saya baru tengah start nih baru perenggan kedua,maafkan saya.saya bukan tana buat tapi saya suke buat fyp nye keje mase cuti seperti cuti sem lepas saya pgi lab ari ari tau.!walaupun hakikatnye klas tuk sem nih sejemput bole je ko siapkan thesis tuh,uhh alasan.:).janji pas cny siap part1 2 3 sume.fuhhh.pastu ngan result skali saya interpret sume.huhu.gile ambitious kau nih nabeela.indar khabar dari rupe.ye muke saya la tuh.

ces sungguh cantik skali name yang diberikan kepada folder thesis amin alhamdulillah.nudah mudahan akan berterusan la jua kerjaku inih.amin ramai2 cepat.alhamdulillah maskud,maksud la die bersyukur da ade folder tuh.uhuhu.

okeh mau memulakan azam inih.bye bye.oww sebentar lagi.makan dulu.muahx all.

1 comment:

Cuppy Wonderland said...

alhamdulillah..
a'ah la yang

i pon bile nk dpt ksdrn nih..'Krjinan' thp mlampau nih nk wat thesis nih..
give me spirit plse dear..
nk kne ktok paye nih qyla nih...ahakz>.<
mmuah2x..gud luck 4 ur thesis dear
t ite grad cme2 er
yeh camwhoe time grad:)