Monday, August 16, 2010

things i love bout u.


if and only if u love me as who/what/which/where/when i am.kahkah.
thats why i love u.
xoxo.

p/s:did u see my brooch.?gurlly gelinye.ahaha.rase macam ayu bile pakai brooch gantung2.since all the pin ilang dat time,so amek je laaa.

p/s/s:ade terview one video nih die kate bile seorang lelaki berkate pada seorang wanita adakah anda sudi menjadi isteriku,berkahwin denganku,hidup semati denganku dan seangkatan dengganye secara serius ye,dan si perempuan menjawab dengan gembire,setuju,eksaited atau perasaan seangkatan dengannye maka status mereka adalah sudah bertunang dari sisi agama.maka dengan itu adalah haram jika menganggu tunang orang.woww.maka ramailah sudah bertunang.berape kali ye anda bertunang?

12 comments:

Awek Tocang said...

sekali je!

Cik Aan said...

wow!

Azzam?? said...

camtu pun dah kira tunang ke? tak perlu on bended knees ngan cincin? wahhhh... bagus!! senang kerja nanti =D

fared zainol said...

kalau mcm tu
masih belum pernah lagi
huhuhuu

bella dela rosa said...

awek tocang:hehe guuddd

bella dela rosa said...

cik aan:wowww jugak mase tengok viceo tuh

bella dela rosa said...

azzam:huhu dari segi agam ustaz tu kate yess.tapi biaselah melayu,kena ade org tau jugakk

bella dela rosa said...

fared:huu bagoslaaa

bojan said...

oh..masih belum bertunang..masih single lagi..
*phew*

raazak.mohd said...

ololololo kak esah.:p bella dela esah..nice:p

bella dela rosa said...

bojan:oww ea ke nihh.hohoo

bella dela rosa said...

ajak:bengonggggg sangat!