Sunday, November 14, 2010

my convocation-cont

maaflah cerita konvo saya tak habis lagi hehe.haritu kan cerita pasal pre convo.ni gambar time convo pulak.janganlah bosan.T___T sebab lepasnih akan ade juge sambungan hari lepas konvo dan sebagainye.hoho.

mata biru buat nampak kuyu je.konon nak mcm omputeh tapi hancusss.


bunga saya pegang tu handmade.over uallss konvo je pon nak handmade handmade.haha.teringinn pegang bunga macam kahwin kahwin.-_-".


anak anak senyum excited.mak mak zzz.btw itu emak saya:)



i love my picture on the left.bole tak nak suke gamba sendiri?haha.sebab nampak innocent+baik hiksss.

oke tengok gambar je laa.hoho.lovee all my convo picturee!nanti ade lagiii tauu:)

12 comments:

~ceRRy beRRy~ said...

cantik bella :)

twinkle twinkle said...

tahniah :)

Farah Hanis said...

yg dgn lelaki tu bf kan? kihkihkih

zacky ~786~ said...

congrate..!!

chairooL ruLez said...

waahh...congrats!!!!

aiman said...

tahniah!!! kamu pon comel nye!!! :)

rainbowskittle said...

congrates bellaa !

E.d.Y said...

cantik gambar2

Nurulbadiah Lai said...

mt prettybabe!congrats!

y@n@ M!B said...

salam kenal..

nice pics..


slmt hari raya! ^_^

NADIA RAHIMI said...

bb yang tak makan gambar! padahal kat luar oh handsomenya!! ;p

bella dela rosa said...

tq everyone.:)
haha eh puji sape nih?