Monday, January 26, 2009

CNY

arini CNY nye public oliday~ku bejalan2.g kl tadi,cari selendang,malangnye abes semua.hukhuk~sdey gilax.yang dlm stok tgl ckit jek~so tepaksa ah balek wit nothing. then singgah IKEA jap.cuci2 mata.huhu..


plus,cuci2 muka plus cuci2 my camera.apa itu?hakhak.tah la~
well,when my aunt busy with her shop,n we(me wit sis)busy wit our..pitcha~huhu.here u go...



~arrival~starter~haha~

im d model,shes d fotographer~

tea time~huhuhu..ye.saya memang tade keje~


n not forgotten,checkin pimple here n thre..durrhhh~hahahha

then,balek..a lot more of our pitcha act,juz grab randomly~ huhuhu..n my fotographer will goin back tonite,n she ask me to post "credit to my sis".prasan jek die tuh~haish..layan je la~hakhak.btw,thx for being my fotographer today~whole day~huhu..

huhu..ini dia!~



No comments: