Thursday, June 18, 2009

a famosa!


Last week,went to A Famosa Resort with my trainee fren at Meditop. Best!. Since it is weekend,gile susah na dapat hotel. But then, last minute we got an apartment which cost rm200 per night.exactly like real home. Complete set.! 3 room with 2 bathroom. Some kind like homestay.oke la.comfort. iron,fridge,tv,pc,dapur sume ade la.

Penat n lapa coz g pas keje,da sampai, tros g makan. D pelican. back entrance of Melaka zoo. Bole la sedap. Gmoku saya pown ade skali. (:


Tomoro monin 8 am tros gerak g afamosa resort.! Awl kan. Biasa ah excited sume. Haha.Ta sampai sane lagi stop 2 kali na tgkp gamba. Jakun. Cantik.



We went to animal world safari. Ta saba coz denga owang cite cam best gile n d result not so bad. Best la.espcially cowboy tow. Gile kagum.! bunyi tembak2 sume.cam perang2.kalo boey na join skali.jakun lagi.adoyai.all actors r so cool.ta cam bird and animal show,na tangkap gamba pown kena baya.gmba ngan binatang plak tu.haish.ngan dowang ta payah pown~






cowboy town!



ini saya ta btol.ta ckp keta,so kena dok dlm bonet.mara dorang buli saya.huhu,tade la.saje na rase cam dm tv,cane owang kena culik dok dlm bonet.haha.ta best la.saya yang kuwus pown rase cam sempit,isk.kalo yang gmok?tatau la. then,ade macik perli
"dik,keta waja tana ke?"bole je macik kalo macik bkk bonet saya masuk je.saya bagi pose special tuk macik.haha.jaat la saya.

malam tu jugak ktowang gerak g pd.sampai kol 3.penat gile.sampai je sume tebongkang.seb baek de guard jage ktowang malam tu.thx nana.muahx2.



p/s:restricted picture.sume ditangkap oleh saya kecuali yang ade gamba saya,owang laen la tangkap.thx guys.goin to miss u all.best gile dis trip!even im d youngest n sowang je upm tesesat,thought dat u guys will alienet me,haha.but u guys best la.!nanti kite g jalan same2 lagi ye.muahx2