Friday, June 19, 2009

old school bestie!


last week,afta balek dari pd dat moning tros g klcc.
ta tdo pown,tdo kat pantai tu jew,tros kua.
exhausted!sangat.tapi pikir da lame ta jumpe dowang.sangat windu.
walaupun penat g gak jumpe.terharu ta kowang?saya kan kawan yang baek.huhu.

sampai tengok wayang.cite pw?saya pown tatau.tapi cite tu takut.saya rase.saya masuk tros tdo.
so saya cam ta tengok wayang la kan.saya baya tiket sebab na tdo dalam wayang.na try.tapi ta best sebab saya ta bole angkat kaki.pusing sane,guling cni.uhh.

wit saya abes lagi.saya rase saya taley tengok roxy outlet.cam momok la kdi tu,soh owang masuk.masuk.masuk.huhu.walaupun barang saya bli cam buruk tapi tah la.isk.suke jugak.






I:gamba cantik je.tapi pastu na tangkap lagi
II:ni nape eyh.oww.messa cakap.alaa ta cantik la,muke messa cam ke depan.tol eh messa?
III:alaa messa nye mate kelip la.
IV:oke fair.bella ngan messa muke separuh separuh.

huhu.klaka gile.banyak lagi nanye ta jadi.kena babab na hp kite ni.tapi tayah la taruk.byk sangat.huhu


p/s:today is my last day practical.sangat sdey.sanga sangat sangat.ta sdey tinggal meditop.dekat jew.sdey tinggal kawan2.dedek,nana,lin,ka ika,shida,lee,cecilia,afiq,min.sdey sdey.nanti kite jumpe lagi eyh.

3 comments:

Silence |n Here said...

hahaha.. lawak.. bella kt nak picca2 ni.. send kat kt.. Marissa.Norhasan@gmail.com.. sedey akan berangkat ke perlis lagi.. sadis nye... kt mst akan slalu k'tggln dr aktiviti korg... huaaahhhhhhhhhhhhhh sedey!!! =(

bella dela said...

oke doke.tapi kite anta yang ori nyew eyh.bukan essa da amek ke ritu?

silencemessyness said...

kt tak ambik pon..transfer kat nacha je.. sbb kt tak bleh nk transfer dlm notebook pon..