Sunday, May 23, 2010

aku anti lelaki

dulu mase mula2 masuk u,aku tak cakap lansung ngan laki melaen kwn aku.mungkin sbb aku patah hati dengan yang dulu buat aku rase menyampah dengan lelaki.itu dulu.kau jangan terasa.aku byk kawan ngan pompuan.bukan kwn biasa2,kawan yang sgt rapat sampai kau,kau kau cakap aku lesbian.aku peduli ape?kau taktau ape aku rasa.mulut kau memang tak bole ttp.

masuk sem2,dalam kelas kenegaraan,kawan aku kasi tengok video pasal cinta tiga segi.kau semua bole la google video tuh kat youtube.video tu memang sumpah bagi impact besa dalam idup aku time tuh.aku stat benci kau semua lelaki.aku fobia.aku rase dunia tak slamat ade makhluk macam kau.aku anti kau.bile kau pandang2 aku,aku rase sumpah macam aku nak amek treler lenyek muke kau idup2.terok sangat ke video aku tengok smpi aku benci kau smpi camtu?tambah pulak dengan cerita2 yang tejadi dekat kwn2 pompuan aku sbb kau.betambah rasa marah dekat kau.

video tuh lagu cinta tiga segi menurut kate orang lagu tuh dibuat oleh seorang kwn sejantina kau dlm penjara sbb mara sangat dekat perempuan yang kau sayang kawen dgn laki laen.lalu kau culik perempuan tuh.kau panggil kwn2 kau beramai2 kau tolak pompuan tuh jatuh,kau sepak,kau baling batu.kau tarik baju die,ko cabut seluar die,last skali ko amek batu konkrit sebesar badan kau,kau baling dekat kepala perempuan tu sampai darah yang mengalir dengan banyaknye pown kau tade rase pape.smpi pompuan tu mati.:(.sbb kau sorang yang buat,kwn2 aku semua aku tak tegur.aku rase semua sama mcm kau.sebab kau.aku fobia.tapi orang kate video tu bukan kat mesia,tapi aku rase mcm mesia sbb lagu kau nyanyi lagu melayu,tapi peduli ape,kau tetap lelaki yang aku benci.

tapi tu dulu,lame2 aku oke.aku harap aku tak jumpe orang mcm kau lagi.sbb org mcm kau aku rase mmg tak patut hidup.lame2 aku terima bukan semua laki mcm kau.walaupun susah aku nak buang rase bukan sume mcm kau,tapi disebabkan Allah letakkan kwn2 sejantina kau yang baek disekeliling aku,aku cube buang benci tuh.Alhamdulillah,da lame benda ni belalu,aku normal,selame ni aku tak normal ke?,tapi aku tetap bejage2 dengan laki macam kau.aku tau kau kuat.aku lemah,tapi aku ade lelaki disebelah aku yang mampu jage aku dari kau,kau dan kau.

aku taktau la video tu ade lagi ke tak,sebab aku tanak cari pon.sbb video tuh aku demam 3ari,aku muntah,aku pening,aku nagis,aku rase tak slamat.lagu tuh pown gile scary kalo denga.berhantu.dulu kwn2 aku salu nyanyi sbb dorang rase lagu tu best.bongok.mungkin aku tak sekuat semangat diorang mase tuh.huhu.tapi skarang aku cukup kuat tuk melawan orang macam kau.selagi mampu,aku cube pertahankan hak2 perempuan dari laki macam kau.

6 comments:

Atiqah Adnan said...

yaa.. kena selalu berhati-hati k dear..^__^

H I D U P K A M I said...

bella,video to bkn sbb cinta segi,tp yg penting sebab cinta,video to sebab perempuan to ditangkap berzina dalam masjid,umat akhir zaman,semoga kita dijauhkan,jangan membenci lelaki,bkn semua manusia sempurna..

bella dela rosa said...

kakak atiqah:yup2
hidupkami:byk version sgt video tuh orang kate.tu la,tu dulu,skang tak da benci laki.sbb takut sgt tengok video tuh n mase tuh denga cite versi cinta tiga segi.:)

bojan said...

dulu saya anti-perempuan..hahah

bella dela rosa said...

ye keee.
bagus la camtu.
ahhahaa

bella dela rosa said...

ye keee.
bagus la camtu.
ahhahaa