Sunday, May 16, 2010

aku yang berdosa

keampunan ku pohon..
sekiranya aku yang berdosa..

ya Allah sedih nye rase bile tengok video anak mengherdik emak.click.
ya Allah jauhkanlah aku menjadi anak derhaka sebegitu.
jauhkanlah aku dari mempunyai anak sebegitu satu hari nanti.

memang sedih sebak gile pastu teringat even tak wat camtu kat emak,tapi mesti ade benda2 laen yang kite wat emak sedih.kan?rase cam nak g pelok mintak ampun sume skarang tapi sebab ade orang kat bawah,misi ditangguhkan.tsk tsk.T_T.

emak salu pesan, hidup kena penoh dengan agama,tapi aku pekak.aku buta.emak cakap kalo hidup kawen dengan agama,hidup aman,bahagia,tenteram.tapi kenape bile makbapak aku baek,dapat anak macam aku.T_T.takde la sampai cam pompuan tuh tapi terok gak,banyak dosa aku buataku rase la.huahua..ari ari aku cakap aku sayang emak,cium emak,tapi bile emak soh buat keje,mesti aa uu aa uu.kan dah dosa.pastu bile aku majuk sebab emak mara(salah aku),aku tak cakap ngan emak aku,pastu mesti emak masak semua makanan aku suke.emak beli sume benda aku suke.bukan aku pujuk emak,emak pujuk aku.T_T.jaatnye.

banyak emak pesan, ye sume aku ingat,sume aku dengar tapi banyak yang tak buat.tsk tsk.bukan taknak tapi nanti.hehe.

ibu kandungkan 9bulan dalam perot.tu pown kalo 9bulan,kalo lebih cane?ibu deliver da la sakit nak mam.sebab tu pompuan lagi kuat dari laki,sakit deliver yang kedua tersakit lepas mati tau.(correct me if im wrong).ha korang ley tanggung?pastu kasi susu pagi malam siang petang jage.tidur tak cukup sume.kalo deliver biase takpela,sakit mase tuh,kalau operate lame tau nak cure.uhhh..dulu mase kecik2 sekor nyamuk pown tak kasi kena korang,kalo jalan2 pg memane korang taley pg jauh,kena dok dekat.pe kes pompuan boyot tinggal mak die sukati kat jalan.takde otak ke ape.dengan jantan tak gune buat mak camtu.lelaki baik tuk perempuan baek.laki jaat tuk pompuan jaat.memang sekufu la korang.

sumpah wei tak paham,tak rase ke kalo kite wat kat ibu kite camtu,one day anak kite akan wat kat kite benda same n even worst.orang salu kate dekat laki yang baru nak kawen ke,ade gf ke salu pesan layan perempuan macam kite nak orang layan ahli keluarga pompuan kite ngan baek.dah cani ko kasi je orang layan mak ko camtu,cane la ko layan pompuan lain kan?


dunia nak kiamat.hamba melahirkan tuan.

No comments: