Sunday, May 9, 2010

hari hari pun hari ibu

dulu mase skolah salu ade hari ibu,hari bapa,hari guru,hari kekaseh,hari jadian,hari kekawan,hari jumaat n segala macam hari.

aku pernah jugak celebrate hari ibu.mase skolah,tu pown cikgu aku soh aku wat pe kejadah kad colour2 siap ade blink2 sume supaya balek boleh kasi kat emak pastu konon cam mak suke.hakhak.mesti la emak suke tapi dah lame2 emak pown tatau kad tu letak kat mane.T_T.

lepastu dah besar2,makin lame makin da takde hari ibu.aku pon takde la menghafal bile hari ibu walaupun nanye tau.sebab emak aku ade cakap,pastu aku penah la jugak denga ceramah2 kat tv kate bukan sehari je hari ibu.takkan sebab harini hari ibu,haritu je nak buat baek,hari tu je nak kasi adiah,haritu je nak menghargai,haritu mintak maaf sume bagai.

sepatutnye hari2 kite kena buat ibu kite tu istimewa.emak aku cakap la.hari2 pon kena layan baek2.hari2 pon kalo bole kasi hadiah.eh hadiah ta semestinye yang kena keluar duit berjuta.eh tolong mak masak pon hadiah jugak,kasi mak hepi pown hadiah jugak.hari2 pon kena buat ibu kite special.wowoww.sebab salu bile hari ibu,baru baek2.bile bukan hari ibu?hakhak.paham2 saja.ini yang aku denga kat oasis sempena hari ibu taun2 lepas.tihihi.

tak salah celebrate hari ibu pown.hari kekasih tu salah la.pe kejadahnye sambut hari kekasih,ek eleh kekaseh je pon.bukan kawen lagi...hari suami tade?hari suami buat sniri.hari2 hari suami pown bole.:p.

sampai cni saje.mother,maaf atas kesilapan gue tadi pagi.


notakaki:berdosa ta kalo aku doa aku na koma selama sebulan?haha.sebulan je sebulan.pastu jage balek.trok gile bella.

4 comments:

Kapten said...

aku pun x pernah sambut :)



Latest: Santai Ahad: Mandarin Oriental

Hot!: Ciri Wanita Idaman Lelaki

bella dela rosa said...

huhu..hari2 pown hari ibu.:)

Hidier said...

betoi2..hari2 hari ibu

bella dela rosa said...

yup2..yea,nanti da jadi ibu,hari2 pown hari i.haha