Monday, May 3, 2010

hey you rasamas lagi ke?

my bad habit..shud i say bad habit?nope kowt.i love to stick in one thing for such a long time till i bored.oww u judge.mcm setia gitu.hikhik.

usually when it comes to food..hikhik.i do love food tapi not in big quantity..n salunye cacat nye,aku stick to satu kedai in one time.

macam.

  • bile aku suke san fransissco pizza(abaikan spelling), a week in a row oke ari2 aku g mkn sane.kalo arini ngan adek,sok ngan mami,sok ngan emak,sok ngan kawan.haha.gile kan
  • kopitiam kat mines bwh sekali tatau name die(SETIAP KALI AKU G MINES AKU G MKN CTU SMPI BOSAN)maksud bosan ialah sampai aku na temuntah lalu sebelah kedai die.oke nex.
  • makan lobak masin pedas.ari2 aku soh emak aku masak benda alah nih pastu sanggup drive balek uma sebab na mkn.huhh.luckily ta muntah lagi,still bole mkn tapi kureng.
  • sushi.
  • kfc snack plate yang ade time ayam die ade xtra perencah tuh..fuhh sedap gile kowt.aku stop sebab ade sekali aku bli kat mane tah ta sdp lansung.tros ta bli.
  • secret recipe tom yong kung tekangkang.hikhik.ni yang aku cite sume nih ialah makan selalu in one time smpi bosan.seminggu beturut pown bole jadi.
  • nandos yum22
  • nasi goreng cendawan kedai abg jelantan kolej srumpun(kalo arini aku order,hari seterusnye pown aku order smpi one sem).ceh tipu sebulan 2 bulan je.
  • seoul garden.pasan ta byk gmba g seoul garden an?
  • okeh yang ni paling gile(bagi aku la).ari2 selama satu semester tengah hari aku ta penah makan nasi campur di cafe tau,TIDAK PERNAH.!ari2 aku order lontong.ari2 okeh lontong.wajib.!bile uzur jadi ta wajib lalalala.hihi.lontong dan juge mee kari ke, mee bandung ke, nasi lemak ke.mkn t.ari kena ade 2.topup ta bfast.
  • byk lagi la.kang list cam tah pape plak.ta ckp page.
  • wat mase skang nih aku gile dominos.plis bli byk2 anta aku smpi bosan.hihi
  • rasamas juge..mushrum soup die sedap.atau memang aku suke mushrum soup.itu tah la.gmba bwh ni mkn ngan nadia.ni kali ke3 or ke4 aku g mkn dlm seminggu.hikhik.suda2 la nabeela.mkn umah lagi borkat.air tangan omak gitu.






oke boboi.mungkin lepas ni aku kepingin makan oyster.ari2 mkn oyster..itu suda lobeh.wat abeh duit poket omakbapak jo.
itu saje untuk arini.jumpe lagi esok.

eh tadi saye pegi rehearsal usher yang tidak direstui encik suami dan terjumpe gadis hot.okeh sume hot.aku je hot mintak kipas.laen sume hot mintak sign.kekaseh ku seru nadia memang da hawt.ow die kate ktorang da cerai sebab die na pgi dekat gadis2 hot tuh.

No comments: