Saturday, February 5, 2011

hyeeeeeee semua!

assalamualaikum.

3hari gua tak online huyooo.kite g kelantan laa u ollsss.cuti ni penuh dengan aktiviti yang menyihatkan.wuwuwuwuw.semalam baru je sampai rumah.g kenduri atin.lepasnih nak pergi kenduri lagi kat bangi.kesian.masa bersama keluarga juge seperti tidak mencukupi ececece.

as u all know kite kan dok rumah je hari2.hari hari pon mak kite tengok muke kite kannn.pastu mase otw g klantan,tak pergi lagi pon tetiba tacing rindu padahal baru 3jam keluar rumah.T__T.masa nak hantar nak g nek bus pon menagis,emosi gile nak g jenjalan pon nangis.

ingatkan dah tak manje mengada konon boleh hidup sendiri.rupenye takkkk.dah tua da bella oi dah tua.kan dah kate nanti nak kawen pon mesti nanges tanak kawen.nakk tapi taknak.

p/s:ohh saya bukan membawa diri sebab entry yang lepas yang haha padan muke orang tak sempat bace aku dah delete huahua.tak takk.biasa la pompuan emo sekali 2kala.bb marah hoiii tulis cenggitu tapi mmg betul pon hihi so kena la delete.

10 comments:

amier azrul alias said...

bella ke mak yg nanges?
kuikui

mira.una said...

ahaaha
comel je nges time nk g jln
kehkehkeh

The Crow Empire said...

Itu lah. Sy dapat bace. tapi lepas refresh page tibe2 hilang. Ingat blog ade problem. Rupe nye tuan blog dah delete. heheh.. Tapi tak pe. Hati bb kene jage. keh2..

(^_____^)

gigiAriEma said...

xnak tapi naknak..hehe..
sttement pe tuh sis.. :)

CemPaKa SiReH said...

la cik bella p klate ko? pahe dok kalo ore klate duk kecek? hehe..best x p kelantan? my hometown ;D

bella dela rosa said...

amier:i laa yang nanges nye

bella dela rosa said...

mira:suke nangis huhu

bella dela rosa said...

crow:sebab tu cerita tuk yang lelameee bukan sekarang.kahkahh.so kena la delete

bella dela rosa said...

ariema:kite cacat kann.huhu

bella dela rosa said...

cempaka:tak paham la awak sian kkitee.da la dok bas penuh orang klantan tu