Thursday, April 7, 2011

anda seorang yang gagal?

bile die buat semua betul semua indah semua diatas semua dengar cakap die semua bagus je.

kite jangan rasa diri kat atas je.jangan rasa kite ade semua.pesanan kat diri sendiri jugak.jangan rasa orang lain bodoh tak mampu.jangan rasa riak.ingat semua tu bukan kite punye.jangan rasa kite sempurna segala.jangan rasa apa yang kite ade sekarang akan berkekalan.jangan rasa kite lah yang terbaik hebat.jangan terlalu impikan keduniaan.jangan rasa bila ade semua anda tak perlukan sesiapa.

mungkin orang yang anda pandang hina satu hari berjaya dari anda.mungkin orang yang anda pandang rendah,die lah yang akan tolong anda.mungkin orang yang paling kamu sakiti ialah seorang yang setia disisi kamu.

faktanya kite hidup didunia saling bergantung.tak kira lah dengan ape dan sesiapa.

INGAT bukan selalunya kite diatas.bukan selalu kite dipandang tinggi.sesungguhnya anda sedang diuji dengan limpahan kurniaan yang diberi olehNya.

maaf anda gagal.

13 comments:

KAMIHIDUP said...

hidup berputar kan bella. :)

storyfromme said...

betul tu.kita takkan susah selamanya dan kita takkan senang selamanya.

sincenineteeneightytwo said...

saling melengkapi

boey said...

like

conbellydiobeterisme said...

jangan pandang lekeh orang lain ,belum tentu kita ni hebat di mata Dia :)

Cikaro Awe said...

semoga bella sihat walafiat.=)

bella dela rosa said...

kamihidup:betull sangat

bella dela rosa said...

story:dunia ini adil.;p

bella dela rosa said...

since...:hee yuppie.;)

bella dela rosa said...

boey:likee

bella dela rosa said...

conbelly:terima kasih kerana mengingati juge.;)

bella dela rosa said...

cikaro:mekasehh

Mira Amirudin said...

yuppp..hidup ni ibarat roda.
skejap kita di bwh,skejap kita di atas ;)