Wednesday, December 26, 2012

Hijabista November 2012 Issue

Assalamualaikum.

Last month I was featured in hijabista magazine yayy. Not yay la sangat cause my nose look big bhaha, hate u shading. It was in bloggers part ke ape tah. I wasnt being informed last minute, they tried to contact me since august but i did not reply them until they found my email T_T. It just for suka suka punya fotoshoot, use your own wardrobe. Disebabkan saya tak prepare pape, bedal la labu, lets online shop.

IMG_06541

Patutnya all out, ye la its photoshoot, you'll not look weird in magazine kalau kau over pon. Tapi ai malu, ai pakai biasa biasa je, macam girls day out lets go and watch a movie, makanya dalam majalah pon biasa biasa je. But who cares, no one bother except your own self pfftt. Sebab lepastu nak pergi makan, malas la nak bawak baju2 extra lepastu kena tukar2 semua. I kan pemalash, pakai je apa ada.


IMG_48631 

IMG_48671
Ha tengok hidung saya. Look big in the magazine. Macam ostrich eh? Saya memang la suka pointed nose, tapi hidung saya kalau shading salah terus jadi besar. Bella u need braces haha. Saya tak suka kening lukis straight, sebab tu saya suka lukis sendiri tapi sendiri punya tak berapa nak kemas. saya suka tebal dalam and kehujung nipis.cantik kann.


Saya adalah ditemani 2 gadis, parehah dan kak aimie and dekat sana jumpa yuyu. Kecik hati si yuyu ni, dia tanya soalan without looking at my face, awak awak yang kakak tu siapa eh. I jawab la macam biasa, dia pelik apsal minah ni aku kenal kau ke T_T, omg dia tak kenal kite, terus kite tanak kawan yuy. Nasib baik ada yuyu, kalau tak memang tak kenal siapa2 dekat sana.
IMG_48541
Saya datang pakai moisturizer je. Nanti pakai bedak semua pon kena lap jugak. Beza kan before after. Boleh buat testimoni ni bhaha.Ni masa bulan 9 haritu.
IMG_48661

Anyway kalau nak tengok hasilnya visit this link, i pon baru perasan ada, i malas nak tangkap gambar majalah tu. Not available in the market dah pon anyway. Tengok versi online je ok itu pun kalau nak tengok. Sounds so annoying. Dalam majalah dia amik gambar lain.

IMG_06371 
  Kak warda pon ada. Kak warda ni kawan kak aimie.

 IMG_06751 
 
Lepas habis semua kitorang singgah makan dekat mee ketam shah alam dekat unisel. Lapar gila lepastu dalam kereta semua bayang nak udang galah masak apa, ketam masak apa sekali udang takde. Ok telan air liur balik. Kedai ni murah sesangat tau. Murah gila. Kitorang dah suggest abang tu buat chili crab lepas ni, korang pergi cakap banyak kali jugak, baru dia masak menu tu. Cakap tauuu i nak chili crab with mantou bun!

Till here tadaaa. 
 

7 comments:

Yuyu Zulaikha said...

kite pun tak nak kawan dengan bella sebab tak tegur kite dulu :p

bella hamzah said...

wah nmpk best je hehe dressing sis bella simple je but sweet sgt hehe suka bila tgk sis bella pakai headband atas shawl cantik!

Marya Hana said...

Bella tak make up pon nampak sweet & natural beauty. Dah make up hambik ko meletoppp teros jemah! Lawa lawa :D

Shazwani Ramly said...

so beautiful kak bella. and kak aimie too. sukanya tgk korang. mcm twin pun ade. :)

nerves said...

Cantikk

Mira Amirudin said...

bella maintain gorgeous even with the make up or not :)

ara rara said...

semua gojess (: